Klantenservice

Heeft u een vraag? Bekijk dan eerst hieronder onze veelgestelde vragen. Heeft u een specifieke vraag over een product of bestelling? Neem dan contact op via onderstaande gegevens:

  • Phone 024 355 99 74
    Maandag t/m vrijdag van 09:00u - 17:00u
    Zaterdag & zondag gesloten
  • Chat Chat met ons
    Maandag t/m vrijdag van 09:00u - 17:00u
    Zaterdag & zondag gesloten
  • Whatsapp +31 24 355 9974
    Maandag t/m vrijdag van 09:00u - 17:00u
    Zaterdag & zondag gesloten
  • E-mail info@gloeilampgoedkoop.nl
    Wij streven ernaar om uw e-mail binnen 48 uur te beantwoorden.
  • AddressAdresgegevens
    Mercuriusstraat 5
    6541BM Nijmegen
    Nederland
  • Opening hoursOpeningstijden afhaalpunt Nijmegen
    Maandag t/m vrijdag: 08:00u - 20:00u

    Let op: Ons afhaalpunt is gevestigd in ons magazijn. Het is niet mogelijk om ter plekke artikelen te bekijken of orders te plaatsen.

 

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de veel gestelde vragen per categorie. Staat uw vraag hier niet tussen, neem dan contact met ons op.

Algemene vragen

Hoe gebruik ik een kortingscode?

U kunt uw kortingscode in de kassa toevoegen aan uw bestelling.
Stap 1: Ga naar de kassa en vul uw persoonlijke gegevens en de verzendwijze in.
Stap 2: Ga door naar de volgende pagina om een betaalwijze te kiezen en de kortingscode in te voeren. Klik op ‘Pas kortingscode toe’.
Stap 3: Vul uw kortingscode in en klik op ‘Korting doorvoeren’. Let op! Vul de kortingscode in zonder spaties voor/achter de code en houd er rekening mee dat de code hoofdlettergevoelig is. 
 
Wanneer uw bestelling voldoet aan de voorwaarden van de kortingscode zal er korting over uw bestelling worden verrekend. Let op; kortingscodes kunnen nadat u uw bestelling heeft voltooid niet meer toegepast worden, dit kan alleen voordat u op de knop ‘Bestelling afrekenen’ klikt.

Waarom mag Gloeilampgoedkoop nog gloeilampen verkopen?

Het importeren van normale gloeilampen in de Europese Unie is sinds 1 september 2012 verboden. Echter is dit verbod niet van toepassing op de zogenaamde "Reinforced Construction" gloeilampen, die oorspronkelijk voor professioneel gebruik bedoeld waren. Het gaat hierbij om lampen uit bestaande voorraden. Gloeilampgoedkoop levert deze gloeilampen sinds 2010 in meer dan 200 uitvoeringen.

Wat is de garantie op jullie producten?

Wij bieden op al op onze producten de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u als klant er in alle redelijkheid van mag verwachten. Op sommige producten is een langere fabrieksgarantie van toepassing, in dit geval staat de garantietermijn bij het product vermeldt. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Daarnaast staat bij de lampen ook een gemiddelde levensduur in branduren per lamp. Dit verschilt per lampsoort.

Heeft gloeilampgoedkoop.nl ook een afhaalpunt?

Ja, wij hebben een afhaalpunt in ons magazijn in Nijmegen. Bij ons afhaalpunt kunt u uw bestelling afhalen nadat u een bevestiging per e-mail ontvangen heeft dat uw pakket klaarstaat. Het is niet mogelijk om hier artikelen te bekijken, testen of ter plekke orders te plaatsen. Betalen bij afhalen is alleen mogelijk per pin. Hieronder de adresgegevens en openingstijden van het afhaalpunt:

Mercuriusstraat 5 A
6541 BM Nijmegen

Maandag t/m vrijdag 08:00u t/m 20:00u

Bestellen en leveren

Hoe plaats ik een bestelling op jullie site?

Stap 1: Selecteer de juiste producten. Vul het gewenste aantal in en klik op de blauwe knop BESTEL of Voeg toe aan winkelmand.
Stap 2: Ga naar de winkelwagen. Deze kunt u altijd terugvinden aan de rechter bovenzijde van de site. U kunt hier uw bestelling bekijken en indien gewenst wijzigen. Om uw bestelling af te ronden, klikt u op AFREKENEN.
Stap 3: Vul uw adresgegevens in, kies de verzendmethode en de betaalwijze en controleer uw bestelling. Klik vervolgens op BESTELLING AFREKENEN om de bestelling af te ronden.

Wat is de levertijd?

Bij elk product staat een actuele voorraad en de verwachte levertijd. Zijn alle producten op voorraad en heeft u uw bestelling op werkdagen vóór 20:30 uur geplaatst? Dan ontvangt u uw bestelling de volgende dag in huis. Feestdagen uitgezonderd. Wanneer één of meerdere producten een langere levertijd hebben, wordt de complete bestelling verzonden zodra alle producten op voorraad zijn. U kunt contact opnemen met onze klantenservice als u uw bestelling in dit geval in delen wilt ontvangen.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u zelf een bezorgdtijd kiezen. Uiteraard ontvangt u van ons ook een bevestiging met een track-and-trace code van PostNL. Hiermee kunt u de tijd van levering direct inzien.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen van € 0,- tot € 99,- € 5,99
Bestelling van € 99,- of hoger gratis bezorgd

Kan ik mijn pakket ook afhalen?

U kunt uw pakket 5 dagen per week kosteloos afhalen in onze winkel in Nijmegen, ongeacht het orderbedrag. Dit kunt u selecteren in het afrekenscherm. U ontvangt een email wanneer het pakket klaar ligt om af te halen.

Technische vragen

Welk wattage heb ik nodig wanneer ik een gloeilamp wil vervangen door een LED- of spaarlamp?

In onderstaande lijst kunt u de gloeilamp wattages zien met de daarbij horen LED lamp wattages. Deze wattages zijn gemiddelde en dienen als richtlijn. Op deze pagina kunt u meer lezen over wattages van lampen. Heeft u liever hulp van onze klantenservice? Neem dan contact met ons op.

Gloeilampen LED lamp
15 Watt 1,5 Watt
20 Watt 2 Watt
25 Watt 2,5 Watt
40 Watt 4 Watt
60 Watt 6 Watt
75 Watt 7,5 Watt
100 Watt 10 Watt
150 Watt 15 Watt
200 Watt 20 Watt
300 Watt -

Welke kleur licht gebruik ik in welke ruimte?

Kleurtemperatuur (Kelvin)         Kleurcode                 Soort licht                      Geschikte ruimte
2200 - 2700K 827 Extra warm-wit Woon- en slaapkamer
Restaurant 
3000K 830 Warm-wit Badkamer
Kantoor
Showroom 
4000K 840 Natuurlijk-wit Magazijn
Moderne ruimte met een koele uitstraling
Kantoor
Farbiek/Werkplaats
Showroom
Sporthal
Stal-Veehouderij 
6500K 865 Koel-wit Bij fotografie, in een atelier of bij andere toepassingen waar een heldere, kleurechte verlichting gewenst is

Welke fitting heb ik nodig?

De fitting staat vaak genoteerd op de oude lamp. U heeft dan een lamp nodig met een overeenkomende fitting. Is het type fitting op de oude lamp niet meer leesbaar? Lees dan ons artikel over verschillende soorten lampfittingen en kijk daar welke fitting overeenkomt.

Kan ik bij TL- en PL lampen een ander wattage lamp kiezen?

Nee. Bij een TL buis bepaalt het wattage de lengte van de buis. Kiest u voor een ander wattage, zal de buis een andere lengte hebben. Bij PL lampen is de lampvoet per wattage verschillend. Een ander wattage lamp zal dus niet in uw houder passen.

Betalen

Is betalen op Gloeilampgoedkoop.nl veilig?

Bij Gloeilampgoedkoop.nl is de veiligheid van uw betaling 100% gegarandeerd. Onze site is SSL secure, de hoogste certificering op het gebied van veiligheid.

Welke betaalmethoden biedt Gloeilampgoedkoop.nl aan?

Bij Gloeilampgoedkoop.nl kunt u veilig betalen met: 

Ook kunt u betalen via een bankoverschrijving. U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling de factuur per email. De producten worden verzonden zodra de betaling bij ons binnen is gekomen.

U kunt uw betaling overmaken naar:
Lampgoedkoop.nl B.V.
IBAN: NL57 INGB 0006 4625 89
BIC: INGBNL2A

Bij het afhalen van uw pakket in onze winkel in Nijmegen kunt u zowel contant als per PIN betalen.

Hoe werkt het bestellen op rekening?

U kunt in de kassa kiezen voor achteraf betalen via onze partner Klarna. U ontvangt van Klarna een factuur per mail en deze dient u binnen 14 dagen aan hen te voldoen. Het is eenvoudig, praktisch en zonder risico.

Voor het bestellen op rekening worden servicekosten in rekening gebracht. Het bedrag is afhankelijk van de hoogte van uw bestelling. U kunt het specifieke bedrag op uw factuur vinden.

Zakelijk bestellen

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Bent u op zoek naar een groot aantal lampen voor uw bedrijf? Vraag vrijblijvend een offerte aan.

Kan ik als buitenlands bedrijf zonder BTW bestellen?

Jazeker. Als u uw BTW nummer invult in het afrekenscherm, wordt de BTW automatisch in mindering gebracht. U dient uw BTW nummer zonder spaties, punten en leestekens in te voeren. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice wanneer uw BTW nummer niet wordt geaccepteerd.

Geven jullie ook advies op locatie?

Of het nu om een tuin, een kleine woning of een groot kantoor gaat: sfeervol verlichten is een vak apart dat om een goed doordacht plan van aanpak vraagt. Een sfeervol en tegelijkertijd functioneel verlicht huis of kantoor bereik je niet met de aanschaf van zo maar wat armaturen en lampen. De lichtadviseurs van Gloeilampgoedkoop bezoeken u op locatie, inventariseren uw wensen en stellen vervolgens op basis van de modernste softwaretoepassingen en lichttechnische berekeningen een gedetailleerd lichtplan op.

Registreren

Hoe maak ik een account aan op Gloeilampgoedkoop.nl?

U klikt aan de rechter bovenzijde van de site op dit icoon: of op in het mobiel menu op ‘Account’ en 'Account aanmaken'. Vervolgens kunt u een account aanmaken.

Wat zijn de voordelen van een account?

Door een account aan te maken op Gloeilampgoedkoop.nl kunt u het betalingsprodces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik nu doen?

U klikt aan de rechter bovenzijde op dit icoon: of in met mobiel menu op Account en dan Inloggen. Vervolgens vult u uw emaildres in en klikt u op 'wachtwoord vergeten'. Wij zenden direct een nieuw wachtwoord toe per email.

Retourneren

Mijn bestelling is verkeerd geleverd of defect

Het is natuurlijk vervelend als u een verkeerd of niet goed werkend product heeft ontvangen. Af en toe kan er iets mis gaan in de fabriek of bij het inpakken van uw bestelling. Wij willen dit dan zo snel mogelijk voor u oplossen.

Als u een verkeerd of defect product heeft ontvangen vragen wij u om een e-mail te sturen naar info@gloeilampgoedkoop.nl. Vermeld hierin duidelijk het bestelnummer, artikel en wat er defect is aan het product. Als u een foto toevoegt aan de mail kunnen wij uw verzoek sneller verwerken. We streven ernaar om uw e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden en u een passende oplossing aan te bieden.

Kan ik producten terug sturen of ruilen?

Is uw bestelling goed geleverd maar wilt u een product toch liever terugsturen? Dan is het geen enkel probleem om een product te retourneren. Een voorwaarde is wel dat u het product niet langer dan 14 dagen geleden heeft ontvangen als u de retour bij ons aanvraagt. Daarnaast moet het product en de verpakking in originele staat zijn. U mag een product wel testen zoals u in de winkel zou doen voordat u het koopt maar het product mag niet lang gebruikt of geïnstalleerd zijn geweest. Wanneer u een product wilt terugsturen zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening.

Als u een product wilt retourneren kunt u mailen naar info@gloeilampgoedkoop.nl.

Wat is de procedure als ik een klacht heb?

U kunt uw klacht over een product of onze dienstverlening indienen door contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan per email (info@gloeilampgoedkoop.nl), telefonisch of schriftelijk.

Let wel:

  • U ontvangt geen ontvangstbevestiging van uw klacht.
  • U ontvangt binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.

U kunt met uw klacht terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). Ga hiervoor naar http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Copyright © 2013-heden Magento. Alle rechten voorbehouden.